Omatoiminen harjoittelu

Alla ohjeet omatoimiseen harjoitteluun koronatauolla 5.- 30.4.2021.

Jos on kysyttävää, niin ole rohkeasti yhteydessä valmentajiin!

LUE HUOLELLA HARJOITTELUN OHJEET!

Huhtikuun ajan jokaisen tulee tehdä 3 omatoimista harjoitusta viikossa.

Lisäksi pidämme keskiviikkoisin klo 20.00 joukkuepalaverin Teamsissa.

Lähetä suoritetusta harjoitteesta Whatsapp viesti valmentajallesi: Siniset lähettävät viestit Tatulle ja Valkoiset lähettävät Terolle.

1. Fyysinen harjoitus

2. Kestävyys harjoitus

3. Pallollinen harjoitus

1. Fyysinen harjoitus voi olla joku alla olevista harjoitteista tai linkistä löytyvistä Palloliiton harjoitteista tai omavalintainen treeni esim. salilla käynti.

2. Kestävyys harjoitus voi olla omavalintainen treeni esim. juoksulenkki tai pyöräily tai muu vastaava.

3. Pallollinen harjoitus voi olla omavalintainen treeni pallon kanssa esim. kentällä omatoiminen taitoharjoittelu tai muu vastaava. 

HUOM! Myös Youtubesta löytyy hyviä pallollisia treenjä omatoimiseen harjoitteluun.