Kehonpainoharjoitus

Sitan 30 minuutin kehonpainotreeni. 

Jos et halua vetää ihan täysillä, tee videolta löytyy myös kevyet vaihtoehdot. Treeni sisältää juoksua, hyppyjä, kyykkyjä, punnerruksia ja muita yksinkertaisia, mutta tehokkaita liikkeitä. 

1. Alkulämmittely (pituus: 03:30)

2. Askelhyppy + vuorikiipeilijä (pituus: 03:30)

3. Kyykkyhyppy / sammakkohyppy / tikasjuoksu / terävä hyppy (pituus:  02:30)

4. Askelkyykky / punnerrus / (pituus: 03:00)

5. Polvennostojuoksu / karhukävely / askelkyykkyhyppy / lankku (pituus: 05:30)

6. 2x2: luistelu- ja kyykkyhypyt / ojentajapunnerrukset ja olkatäpit (pituus: 03:00)

7. Burpeehaaste (pituus: 01:00)

8. Palauttelu (pituus: 02:00)

9. Sykehuippu: Burpeekerähyppy / hiihto / vuorikiipeilijä / (pituus:  04:00)

10. Pakarat ja vatsat (pituus: 02:00)

Alla video, josta löydät ohjeet: