Kehonpainoharjoitus

Jos et halua vetää ihan täysillä, tee videolta löytyy myös kevyet vaihtoehdot. Treeni sisältää juoksua, hyppyjä, kyykkyjä, punnerruksia ja muita yksinkertaisia, mutta tehokkaita liikkeitä.

Jos käyt kuntosalilla, niin voit tehdä harjoituksen myös oman ohjelmasi mukaan.

Sitan 30 minuutin kehonpainotreeni 

1. Alkulämmittely (pituus: 03:30)

2. Askelhyppy + vuorikiipeilijä (pituus: 03:30)

3. Kyykkyhyppy / sammakkohyppy / tikasjuoksu / terävä hyppy (pituus:  02:30)

4. Askelkyykky / punnerrus / (pituus: 03:00)

5. Polvennostojuoksu / karhukävely / askelkyykkyhyppy / lankku (pituus: 05:30)

6. 2x2: luistelu- ja kyykkyhypyt / ojentajapunnerrukset ja olkatäpit (pituus: 03:00)

7. Burpeehaaste (pituus: 01:00)

8. Palauttelu (pituus: 02:00)

9. Sykehuippu: Burpeekerähyppy / hiihto / vuorikiipeilijä / (pituus:  04:00)

10. Pakarat ja vatsat (pituus: 02:00)

Alla video, josta löydät ohjeet:

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.