Omatoiminen viikko-ohjelma

MUISTA! Aina voi kysyä koutseilta apua, jos esimerkiksi treenien liikkeitä ei teksteistä tai videoista ymmärrä tai on muuta kysyttävää.

Ennen jokaista treeniä hyvä alkulämmittely.

Jokaisen treenin jälkeen hyvä loppuverryttely, venyttelyt ja rullaukset.


MAANANTAI

  • 1,5-3 km juoksulenkki (tultava hiki, matkaa voi lisätä jaksamisen ja oman innon mukaan)
  • Osku Partosen tekemät treenit 2 eri päivälle alapuolella Word tiedostoina. päivien ohjelmat vuoroviikoin maanantaisin.

KESKIVIIKKO

  • 1,5-3 km juoksulenkki (tultava hiki, matkaa voi lisätä jaksamisen ja oman innon mukaan)
  • Juoksulenkin jälkeen Fysioakatemian fysiikkatreeni, Tero Heikkilän video liikkeistä löytyy alapuolelta.
  • Jokainen liike (6 yhteensä) tehdään 6 x 30 sekunnin suoritus, suorituksen välissä  30 sekunnin lepo. Liikesarjojen välissä lyhyt lepo.

PERJANTAI

  • Omatoimisia harjoitteita yksin tai parin kanssa.
  • Voi hyödyntää seuran sivuille perustettua osiota "Omatoiminen harjoittelu", jonne kootaan vinkkejä pelaajille.
  • Lisäksi voi jakaa vinkkejä ja videoita joukkueen Whatsapp ryhmässä tai katsella esim. Youtubesta tms. vinkkivideoita.

Seuran omatoimisen treenin vinkit:

https://www.japs.fi/omatoiminen-harjoittelu/